ΕΡΕΥΝΑ – ΜΕΛΕΤΗ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Ε

Μετά από διαχρονική έρευνα, μελέτη σχεδιασμό περιβάλλοντος και ανθρώπου, καταλήξαμε στην Ελληνική δημοκρατία και τα αναγκαία και ικανά συστατικά αυτής ως εμπράγματη δημοκρατία.
Αρχίζουμε με την ελευθερία, με τις ανθρώπινες ελευθερίες, τα ανθρώπινα δικαιώματα, το έμψυχο ελεύθερο και το ελεύθερο έμψυχο.
Την εθνική κυριαρχία, την δημόσια κτήση, το αδιάβλητο των διαδικασιών, την χαρισματική λειτουργία των θεσμών προς τον Λαό.
Στον όρο λειτουργία των θεσμών εκτός των άλλων, περιλαμβάνονται η παιδεία, η εθνική οικονομία, η ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών και η ασφάλεια της Ελληνικής πολιτείας.
Αναγκαία και ικανή προϋπόθεση της δημοκρατίας είναι το πνεύμα της συνύπαρξης όλων των παραμέτρων της δημοκρατίας.
Το ερώτημα που αιωρείται είναι πότε μετά τον μεσοπόλεμο είχαμε; έχουμε; Δημοκρατία στην Ελλάδα; .
Μετά τον μεσοπόλεμο είχαμε στην Ελλάδα τον εμφύλιο πόλεμο και στην συνέχεια στήθηκε το πολιτικό σύστημα της Ελλάδος μεταξύ ανατολής – δύσης, στο πνεύμα του ψυχρού πολέμου ανατολής- δύσης και η συνέχεια ουδέν μονιμότερο του προσωρινού διασώθηκε διαφοροτρόπως μέχρι σήμερα .
Το έτος 1975 ψηφίστηκε το σύνταγμα των Ελλήνων εμπεριέχοντας το άρθρο 16 ακαδημαϊκή Ελευθερία, ελευθερία σκέψης, ελευθερία έκφρασης ελευθερία διδασκαλίας.
Δυστυχώς στην Ελλάδα η λογοκρισία, η δημαγωγία , η προπαγάνδα θέριζε επιτυχίες και η ακαδημαϊκή ελευθερία και η δημοκρατία στην Ελλάδα έμεινε στα αζήτητα .
Όλα τα συστατικά της δημοκρατίας, όλα μαζί σώζονται και όλα μαζί χάνονται.
Δυστυχώς η μη προσέγγιση στο άρθρο 16 του συντάγματος των Ελλήνων, ακαδημαϊκή ελευθερία αποτελεί τεκμήριο της έλλειψης ελευθερίας στους έλληνες επιβάλλοντας ανελέητη ανελευθερία με ποσόστωση.
Αντί να διδάξουν την ακαδημαϊκή ελευθερία, ελευθερία σκέψης, ελευθερία έκφρασης, ελευθερία διδασκαλίας, κρατώντας ίσες αποστάσεις από όλα τα γεγονότα και να επιλέγουν το παν μέτρο άριστον με συγκριτικά στοιχεία αληθείας του παρελθόντος και του παρόντος, επέλεξαν την αποκλειστική κομματική φανατική εξάρτηση με φόντο το ατομικό προσωπικό συμφέρον, το κέρδος, το ρουσφέτι.
Το έγκλημα που εξελίσσεται διαχρονικά στην Ελλάδα ως εσχάτη προδοσία είναι ότι ασκώντας λογοκρισία, δημαγωγία και προπαγάνδα, υποβάθμισαν ποιοτικά και πνευματικά το Ελληνικό σύστημα παιδείας, διδάσκοντας αφειδώς διάφορες σκοπιμότητες , παρά την ακαδημαϊκή ελευθερία και ακαδημαϊκή συμπεριφορά.
Ανθρώπινες Ελευθερίες – εξουσία – Κορονοϊός.
Την έννοια της ελευθερίας την συναντάμε στις Ελληνικές πολιτισμικές καταβολές, στην αρχαία Ελλάδα, στον επιτάφιο του Περικλέους, το έμψυχο ελεύθερο και το ελεύθερο έμψυχο. Στα χρόνια μας ψάχνουμε και ερευνούμε τις ανθρώπινες, τις συναντάμε στο σύνταγμα των Ελλήνων του έτους 1975, το άρθρο 16 αυτού περί ακαδημαϊκής ελευθερίας, ελευθερίας σκέψης, ελευθερία έκφρασης , ελευθερία διδασκαλίας.
Δεν έχουμε στοιχεία πόσο και πως διδάσκονται το σύνταγμα της Ελλάδος και οι πολιτισμικές καταβολές των Ελλήνων στον Ελληνικό Λαό.
Αυτό το δίδυμο το έμψυχο ελεύθερο και ελεύθερο έμψυχο συνετέλεσε στην διαιώνιση των Ελλήνων, του Ελληνισμού.
Ο μετά-νεώτερος Ελληνισμός μετά την επανάσταση του έτους 1821, πέρασε μέσα από απελευθερωτικούς αγώνες, μέσα από βασιλείες , μάσα από την μισαλλοδοξία του εμφυλίου πολέμου.
Στο ερώτημα πόσο γίνονται σεβαστές οι ανθρώπινες ελευθερίες και τα ανθρώπινα δικαιώματα από την Ελληνική εξουσία, δυσκολεύεται κάποιος να απαντήσει με συγκριτικά στοιχεία αληθείας του παρελθόντος και του παρόντος, διότι ο αυταρχισμός στην Ελλάδα περισσεύει.
Η διαχείριση προστασίας του Ελληνικού Λαού με την έλευση του κορονοϊού στην Ελλάδα η εξουσία της Ελλάδος αντί να ενημερώσει ήρεμα τον Ελληνικό Λαό για τον κορονοϊό, εξαπέλυσε τρομοκρατία προς τον Ελληνικό Λαό σε βαθμό πανικού, με αποτέλεσμα αντί να μειώνεται σταδιακά ο κορονοϊός να αυξάνεται και είναι φυσικό μετά τον πανικό που υφίσταται ο Ελληνικός Λαός να χάσει την όποια ελπίδα. Αυτός ο αυταρχισμός της Ελληνικής διεφθαρμένης εξουσίας καταμαρτυρεί την εκτέλεση ξένης εντολής προς τον Ελληνικό Λαό ως ανδρείκελα, δηλαδή οδηγούν τον Ελληνικό Λαό προς φτωχοποίηση και διαμελισμό της Ελλάδος . προσομοιάζοντας την πανδημία της Ελλάδος με βιολογικό πόλεμο.

Ο Συγγραφέας

Stefanos Zintovas

Add Comment

YouTube