Π Ν Ε Υ Μ Α Τ Ι Κ Η Α Λ Λ Ο Τ Ρ Ι Ω Σ Η Του Κοινοβουλευτισμού στην Ελλάδα

Π

Πνευματική αλλοτρίωση του κοινοβουλευτισμού  στην Ελλάδα ή σύνθετος μεθόδευσης δολιότητας και θράσους  της Ελληνικής εξουσίας  προς μηδένιση  του Ελληνικού Λαού  και διαμελισμό της Ελλάδας ;

Τα στοιχεία προέρχονται από το ίδιο το Ελληνικό κοινοβούλιο με τις αλλοπρόσαλλες συμπεριφορές  και ατάκες  που εκτοξεύονται από στόματα των ίδιων των βουλευτών, χωρίς ντροπή, χωρίς στιγματισμό από τους υπόλοιπους , γεγονός που σημαίνει ότι σε συλλογικό επίπεδο υφίσταται αλλοτρίωση η κοινοβουλευτική πνευματικότητα στην Ελλάδα στην κοιτίδα του πολιτισμού.

Το φαινόμενο αλλοτρίωσης της πνευματικότητας  του Ελληνικού κοινοβουλίου  και του Ελληνικού κοινοβουλευτισμού δεν είναι σημερινό και η πλούσια Ελληνική παράδοση διδάσκει με ειρωνεία, ως βουλευτικά μαργαριτάρια. Παράδειγμα : τράκαρε αεροπλάνο με υποβρύχιο και τραυματιστήκαν οι επιβάτες  λεωφορείου.

Πως προέκυψε και πως καλλιεργήθηκε η κοινοβουλευτική αλλοτρίωση για τον Ελληνικό  Λαό και μόνο , διότι η εξουσία  πάντα θησαυρίζει ;

Στην Ελλάδα προέκυψε η κοινοβουλευτική αλλοτρίωση για τον Λαό, από ολική  καθολική έλλειψη, αδυναμία  προστασίας της ακαδημαϊκής ελευθερίας, άρθρο 16 του Ελληνικού συντάγματος. Επίσης κάθε πολιτικό κόμμα εφαρμόζει το αλάθητο  του Πάπα και κάθε άλλη γνώμη, άποψη απορρίπτεται.

Επομένως κάθε Έλληνας που έχει το ελεύθερο έμψυχο και το έμψυχο ελεύθερο  δεν χωράει σήμερα σε κανένα από τα υπάρχοντα κόμματα με το αλάθητο του Πάπα.

Η ασκηθείσα εκάστοτε πολιτική  δεν πηγάζουν από τις συλλογικές επιθυμίες και ανάγκες του Ελληνικού Λαού.

Όλα τα πράγματα και γεγονότα  στην Ελληνική επικράτεια δεν έγιναν τυχαία, ούτε εξ ουρανού, αλλά επιβλήθηκαν στον Ελληνικό Λαό από μειοψηφικές εξουσίες . Επομένως κάποιοι εμφύτευσαν στον Ελληνικό κοινοβουλευτισμό την οκνηρία  και την πονηρία.

Μια διαχρονική ερμηνευτική έρευνα διαπίστωσε ότι μέχρι τον μεσοπόλεμο η διδακτέα ύλη στο εκπαιδευτικό σύστημα καθορίζονταν από τους διδάσκοντες κατά το συλλογικό σύστημα και από τον μεσοπόλεμο και μετά καθορίζεται από τους  πολιτικούς μέσω του Υπουργείου παιδείας, δηλαδή η πιστή εφαρμογή  από τις βαλίτσες του Σκόμπι και παρά το γεγονός ότι συνέβησαν τέρατα και σημεία συνεχίζεται ο κατήφορος. Εξαίρεσαν την αμφισβήτηση η οποία αποτελεί την βάση της έρευνας, η Ελλάδα όπως είναι και όχι όπως  έπρεπε να είναι  σύμφωνα με τις πολιτισμικές καταβολές, διορίζοντας καθηγητές με πολιτικά κριτήρια και όχι με ακαδημαϊκά κριτήρια.

Πολλές κριτικές δημοσιεύτηκαν  σχετικά με την έλλειψη διδασκαλίας της Ελληνικής κλασικής παιδείας.

Ο Συγγραφέας

Stefanos Zintovas

Add Comment

YouTube